Grundejerforeningen Engmosen 4160
Bestyrelsen
Bestyrelsens konstituering
Bestyrelsen i GF./Engmosen 4160 består af 5 medlemmer + 2 suppleanter
For år 2024
Bestyrelsen:
Formand: Lars Scheuerlein, Engvej 25
Næstformand: Mads Holm Petersen, Mosevej 65
Kasserer: Jesper Kragh Hansen, Mosevej 25
Sekretær: Else Møllegaard, Engvej 84
5. bestyrelsesmedlem: Dennis Andersen, Engvej 1
Suppleanter:
1. suppleant: Carsten Hermund, Mosevej 57
2. suppleant: Niels Rasmussen, Mosevej 31
Bestyrelsen vælges på generalforsamlingen i marts, og valget gælder for 2 år ad gangen. På generalforsamlingen vælges også 2 bestyrelses suppleanter for 1 år.
På generalforsamlingen vælges formanden og kassereren direkte til posten
På ulige år vælges formanden og 2 bestyrelsesmedlemmer, og på lige år vælges kassereren + 1 bestyrelsesmedlem.
Efter generalforsamlingen konstituerer bestyrelsen sig selv resten af posterne, som næstformand, sekretær, og menigt (5.) medlem
Bestyrelsen er ulønnet.
Se mere under § 7a og frem i foreningens vedtægter
Hvad er en bestyrelse
Bestyrelsen i grundejerforeningen er en række personer der er valgt til posten af foreningens medlemmer på generalforsamlingen.
Bestyrelsens vigtigste opgave er at være øverste ledelse imellem generalforsamlingerne. Hvilket vil sige at bestyrelsens opgaver er at træffe de beslutninger, der er brug for til foreningens og områdets drift, virke, udvikling og vedligehold.
Bestyrelsen skal ikke nødvendigvis løse alle opgaver selv. Bestyrelsen kan altid hyre håndværker til at løse de opståede opgaver og de kan oprette udvalg, arbejdsgrupper eller lignende. Det er dog i sidste ende altid bestyrelsens ansvar at opgaverne bliver udført.
Bestyrelsesarbejdet i Grundejerforening Engmosen 4160 er frivilligt og ulønnet arbejde.